Hogere marges met toonbankdisplay

Ooit aan de toonbank moeten wachten? Dan ontgaan ze misschien niet aan uw aandacht: de toonbankdisplay. Deze display is een handige manier om klanten aan de balie of gewoon op tafel te informeren. Deze displays hebben verschillende uitvoeringen, zoals tabletip triangles, tentcards en donation boxes. Als bedrijf kun je zo de kans op impulsverkopen vergroten.

 

Tips voor toonbankdisplay

–          Het product laten spreken

Wat je wilt is dat de shoppper meteen naar het product getrokken wordt, bekende merken zijn daarvoor geschikt omdat ze direct herkent worden. Zelf zou je ook eerder een Snickers naast de kassa meenemen dan een nieuwe mueslireep.

–          Logo’s gebruiken

Zoals net al gezegd werd, als het herkenbaar is kopen mensen het een stuk sneller.

–          Bekende korting

Wat wordt bedoeld met bekende kortingen? Kortingen als 1+1 gratis of het eindbedrag. Ga niet te moeilijk doen met gekke acties, mensen willen lekker simpele dingen zien anders haken ze af. Ga ook vooral niet werken met kortingen, niemand heeft zin om te gaan hoofdrekenen.

–          Beperkt aantal producten

Zet vooral de hardlopers in de display. Zoals wederom eerder genoemd zorgt dit voor herkenbare productuitstraling, maar beperkt dit ook de keuze mogelijkheid van de shopper. En dat is alleen maar goed, want van twijfelen ga je nee zeggen en uit minder producten is een keuze sneller gemaakt!

 

Slimme toonbankdisplay

Nu je weet hoe je slim kan omgaan met toonbankdisplay, kun je deze kennis gebruiken om een eigen toonbankdisplay te bestellen!

https://endlessbranding.com/counter-display/