Ben je je aan het oriënteren hoe je op een makkelijke en fijne manier een medewerkerstevredenheidsonderzoek kan introduceren? Maak kennis met onderzoeksbureau Solkie uit Leusden. Zij zijn van mening dat meten weten is en dat het bedrijf en zijn medewerkers groeit door vragen te stellen. Ze beschikken over een werknemerstevredenheidsonderzoek voor iedere sector. Dit is wat je haalt uit een medewerkerstevredenheidsonderzoekZe horen je al denken: maar wat is het voordeel van een medewerkerstevredenheidsonderzoek? Met een MTO-onderzoek van Solkie kan je op een eenvoudige manier nagaan hoe tevreden jouw werknemers zijn. Dit kan zijn op basis van hun huidige functie, hoe zij zich voelen binnen het bedrijf of wat zij vinden van de werkwijze van de directie. Ongeacht in welke sector jouw bedrijf zich bevindt, dit onderzoeksbureau heeft er een werknemersonderzoek voor. Als de werknemers eenmaal alleen het onderzoek hebben ingevuld, ontvang je de resultaten digitaal. Door frequent een MTO-onderzoek uit te voeren, kan je als directie of HR goed monitoren of wijzigingen een verbetering geven aan de tevredenheid van je werknemers. Tevens geef je de mogelijkheid aan hen om eerlijk feedback te geven door middel van een vragenlijst. Om ervoor te zorgen dat de tevredenheidsonderzoeken niet saai worden heeft het onderzoeksbureau de Stickman geïntroduceerd. In ieder onderzoek gaat Stickman op reis naar een bestemming. Door het invullen van de enquête ontvangen de medewerkers hints die leiden tot het antwoord: de bestemming van Stickman. Dit samen met korte filmpjes wordt gamificatie genoemd een heeft een positief effect op de persoon die het onderzoek invult. Vraag je eigen enquête aan voor jouw bedrijfWil jij erachter komen door een medewerkerstevredenheidsonderzoek hoe jouw medewerkers denken over hun functie en jouw bedrijf? Vraag dan zeker een eigen werknemerstevredenheidsonderzoek aan. Solkie helpt je graag bij het realiseren van een onderzoek dat optimaal aansluit op hetgeen wat jij graag zou willen weten. Neem contact met hen op. |